VEELGESTELDE VRAGEN
-
Zijn de prijzen in de winkel gelijk aan de prijzen die op de website staan?
Ja, we werken met één prijs en het maakt niet uit of u in de winkel koopt of de artikelen online bestelt. Er komen wel verzendkosten bij als u het online bestelt.
-
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij rekenen € 6,95 per bestelling, ongeacht de hoeveelheid.
-
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.
-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In principe wordt elke bestelling dezelfde dag verzonden. In enkele gevallen kan het zo zijn dat het artikel is uitverkocht en het besteld moet worden. Hierover ontvangt u onmiddellijk bericht. Wij streven ernaar om alle bestelling binnen 1 tot 2 dagen op locatie af te leveren.
-
Krijg ik een orderbevestiging?
Bij elke bestelling die u plaatst, krijgt u een orderbevestiging per mail. Dit kan in sommige gevallen enkele minuten duren. Niet ontvangen? Controleer dan allereerst de spambox/ reclamebox! Nog niet ontvangen? Stuur een mail naar info@drankenboutique.nl en vermeld daarbij uw bestelnummer.
-
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Nee, vandaar dat u alleen via iDEAL kunt betalen. Wij zijn een consumentensite voor de Nederlandse markt en verzenden geen partijen naar het buitenland.
-
Kan ik nog extra korting krijgen bij afname van een grote hoeveelheid?
Nee, wij werken met vaste lage prijzen, ongeacht de hoeveelheid.
-
Zijn er dan helemaal geen aanbiedingen?
Houd hiervoor de website en FaceBook in de gaten. Abonneer op de nieuwsbrief of ‘like’ onze FB-pagina en blijf zo op de hoogte van alle aanbiedingen.
-
Wat is de maximale hoeveelheid die ik mag bestellen in de actieperiode?
U mag bestellen hoeveel u wilt. Echter nemen wij geen goederen terug die in de actieperiode zijn gekocht. Voor sommige producten geldt een maximum, dit staat ook aangegeven bij de betreffende producten.
-
Ik heb teveel gekocht, mag ik dit retourneren?
Onze retourregels vindt u hier terug
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Geef dit z.s.m. door aan de klantenservice via 010 4844 521 of stuur een mail naar info@drankenboutique.nl.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen en betalen?
Ja, dat is zeker mogelijk op het volgende adres: Dordtselaan 171-C, 3081 BN Rotterdam.
-
Door wie wordt mijn pakket afgeleverd?
Wij verzenden alle pakketten via POSTNL.
-
Krijg ik een track & trace code?
U ontvangt altijd een track & trace code als de bestelling is verzonden.
-
Krijg ik een factuur?
Nee, wij zijn een consumentensite voor de Nederlandse markt. Wilt u als bedrijf kopen? Neem dan contact op via info@drankenboutique.nl.
-
Mijn pakket is zoekgeraakt of beschadigd. Wat nu?
Geen paniek, wij verzenden alle pakketten verzekerd. Dus u krijgt het bedrag geretourneerd of wij verzenden z.s.m. een nieuw pakket.
-
Wat zijn jullie contactgegevens?
DrankenBoutique.nl
Dordtselaan 171-C
3081 BN Rotterdam
010 4844 521
info@drankenboutique.nl
-
Wat is jullie bankrekeningnummer?
Wij bankieren bij de volgende bank:
Rabobank
IBAN: NL66 RABO 0381825108
BIC: RABONL2U
-
Welke betaalmiddelen accepteren jullie in de winkel?
U kunt bij ons contant of per pin betalen in de winkel. Wij accepteren geen creditcards.
-
Welke betaalmiddelen accepteren jullie online?
U kunt via onze website alleen per iDEAL betalen. Ook hier accepteren wij geen creditcards en kunt u niet achteraf betalen.
-
Pakken jullie ook in zowel onine als in de winkel?
Wij pakken flessen niet in! We hebben wel cadeautassen van verschillende merken, maar dit wordt vanuit de merken geregeld.
-
Heeft u nog vragen?
Bel dan naar 010 4844 521 of stuur een mail naar info@drankenboutique.nl.